25 Nisan 2008 Cuma

fenomen yarismasi berk eratay


Berk Eratay Kimdir?

1986 İstanbul doğumlu..Yeditepe üniversitesi Bilişim sistemleri ve teknolojileri bölümünde öğrenci..Annesi diş doktoru, babası yeminli müşavir.

Dünya sıralamasında oldukça yüksek bir yerde olan, kendine ait internet sitesiyle uğraşmak zamanının çoğunu alıyor..br>
Kız arkadaşıyla yaşadığı ayrılık Ona çok büyük bir acı vermiş..Yaşadığı ayrılıkla kendisini her şeyden soyutlamış ve araştırmalar yapmaya başlamış..Mentalizmle gerçekten ilgilenmeye başlaması bu döneme denk geliyor..

Ailesi ilk başlarda bu durumu biraz yadırgamış, ancak sonrasında ona destek olup, anlamışlar..

Farklı olmayı, normal insanların yapamayacağı şeyleri yapmayı her zaman çok sevdim..

Karşımdaki insanları etkileme tarzım genelde korkutmak oluyor..Bunu seviyorum çünkü..

Yaptığım şeylerin çoğunun çok az insan tarafından yapılabildiğini biliyorum..Özel bir insan olup olmadığım konusunda ise herhangi bir şey söyleyemem, buna izleyenler karar verebilir?ama ben farkılıyım, bunu biliyorum.
Uri geller dünyanın %80ini kendine inandırmış biri ve ben Onu gerçekten çok takdir ediyorum

1 yorum:

bahri doğan dedi ki...

hayret werici degil yalnız cok güzel bir biçimde geliştirmiş berk eratay bunu!!!!! acaba arastırma ypatıgı kaynakları acaklasada bizlerde kendimizi biraz daha geliştiremezmiyiz!!!!