25 Nisan 2008 Cuma

fenomen yarismasi enis talas




Enis Talas Kimdir?

1970 doğumlu.Mentalist..

11 yıldır evli ve 7 yaşında bir oğlu var..Müzisyen, gitar çalıyor..

İlkokuldayken okula gelen bir sihirbazın kılıç yutması Enisi çok şaşırtmış ve uzun süre bu olayın etkisinden kurtulamamış..

Beni çok etkileyen ve bugün burada olmamı sağlayan isim David Copperfielddır.Türkiyeye geldiği yıllarda gazetelerde şöyle haberler çıkıyordu..Onun yaptığını Türkiyede kimse yapamaz.. diye?Ben yaptığım çalışmalarla, yapılamaz denen şeylerin aslında yapılabileceğini herkese gösterdim..

Ben birçok şeyi aynı anda düşünebilen biriyim..zannedersem bu bir arada düşünebilme yeteneği beni buralara kadar getirdi..

Mentalizm aklın sınırlarını zorlamaktır.Sonuçta her şey dönüp dolaşıp akla dayanır ve mentalizmin başlangıç noktası budur..

Benliğinizde var olan, aklınıza dayanan bir güç, bir şekilde diğerlerine yansıtılır..Mentalizm normal bir insanın yapamayacağı bir şeydir..

Dünyada yaşayan her canlı özeldir mutlaka..insanlarında birey birey bakıldığında çok özel yanları var ancak önemli olan bu özelliğin farkına varabilmek.Ben sanıyorum bazı özelliklerimin farkına vardım ve bu yüzden kendimi şanslı hissediyorum..

Üniversite yıllarında, bir gün öncesinde elimi pencereden dışarı uzatır ve ertesi gün havanın nasıl olacağını tahmin ederdim?ve hiç yanılmazdım..

Uri geller bence dünyanın en iyi mentalistlerinden biri..Çok özel bir insan olduğunu düşünüyorum..Onu ve çalışmalarını tüm dünya tanıyor?

Bu yarışmaya girmemdeki amaç, gerçekten bir şeyler yapabileceğimi tüm insanlara gösterebilmek?

Hiç yorum yok: