25 Nisan 2008 Cuma

fenomen yarismasi cumhur onat


Cumhur Onat Kimdir?

1986 Ankara doğumlu..Bilişim şirketinde çalışıyor.Bilişim ve bilgisayara olan ilgisinin sebebi babası..Babasının Ona 6 yaşındayken hediye ettiği bir lap top, hayatının bu zamana kadar olan bölümünü bilgisayarlarla geçirmesine sebep olmuş.Cumhur okuma yazmayı bile lap top ta öğrendiğini söylüyor..

Küçük yaşarlında piyano çalmaya başlayan Cumhur, 3 yıldır mentalizmle ilgileniyor..Babasının görevi dolayısıyla birçok ülkeyi görme şansını da elde etmiş..Almanya, İsviçre, Fransa vs..Ancak bu sırada arkadaş edinme ve süreklilik kurma konusunda başarısız olmuş..

En yakın arkadaşlarım bilgisayarlar diyen Cumhura öğretmenleri okul hayatı boyunca hep sınıf atlatmak istemişler,ancak ailesi istemediği için bu durum gerçekleşmemiş..

Karnım aç değilse, başka bir sorunum da yoksa günlerimi bilgisayar başında geçirebilirim ve belkide sadece bu sebeple insanlardan uzaklaştım..

Sizin için imkansız olan bir şey başkaları için olmayabilir..İnsan kendi sınırlarını zorladıkça,imkansız kelimesi yaşantısından uzaklaşacaktır..

Mentalizmin içinde merak var, gizem var, iletişim var, imkansızı zorlamak var,ama imkansız yok..

Bundan yaklaşık 3 yıl önce benim için çok değerli olan mentalist bir insanın, gözümün önünde çatalları, kaşıkları bükmesi beni çok etkiledi ve O yapıyorsa ben de yapabilirim diyerek, kendimi mentalizme verdim..

Futbolla, özellikle türk futboluyla ilgili çok fazla bilgim olmamasına rağmen arkadaşlarım genelde iddaa tahminlerini benim yapmamı isterler, çünkü genelde yaptığım tahminler doğru çıkar..

Uri gellerle ilgili haberleri okuduğumda, Onunla ilgili videoları izlediğimde bana gerçekten çok sıra dışı gelmişti..Bugün burada olmamda çok büyük etkisi olduğunu düşünüyorum

Hiç yorum yok: