25 Nisan 2008 Cuma

fenomen yarismasi ilkay ozdemir


Fenomen yarışmasının tek kadın yarışmacısı
İlkay Özdemir Kimdir?

1981 Amasya doğumlu..Bekar..Annesi ve babası küçük yaşlarda ayrılmış..Şu anda annesi, erkek kardeşi ve kedileriyle beraber yaşıyor..

İlkay öncelikli olarak ilk ayda doğması ardından ailesine hep ilkleri yaşatması sebebiyle İlkay adını almış..İlk çocuk, ilk kız, ilk torun?

İnsanları heyecanlandırmak hoşuma gidiyor..

Hislerime fazlasıyla güveniyorum ve kendimde en çok takdir ettiğim yönüm bu?

Mucizelere inanıyorum ve benim hayatımda imkansız diye bir şey yok...Belki yaptığım deneylerle insanları mucizeye inandırmaya çalışıyorum?

Kedilerle yaşadıktan sonra kedilerin çok özel hayvanlar olduklarını fark etmeye başladım..Pozitif ve negatif enerjileri çok iyi algılıyor ve ayırıyorlar..

Ben hiçbir şeyden korkmuyorum çünkü insanlar korkularını kendileri yaratırlar..Bir şeyin olmasını gerçekten istiyorsanız, mutlaka olur.

Hiç yorum yok: